
Haber merkezi
Yaratılış Tarihi: 20 Haziran 2025 11:59
Rekabet Otoritesi, Google’ın Max performans kampanyasının çevrimiçi reklamcılıkta gücü kötüye kullanıp kullanmadığını belirlemek için bir soruşturma başlattı.
Alphabet Inc., Google Ireland Limited, Google LLC, Google International LLC ve Google Reklam ve Pazarlama Ltd. Ltd. Şti.
Rekabet Komitesi tarafından yayınlanan bir bildiriye göre, Kanun no. 4054 Rekabetin Korunması (Kanun n.
Deklarasyon şunları söyledi:
“Soruşturma sorunu, PMAX kampanyasını kullanan ve verileri birleştiren reklamverenler için sömürü uygulamaları yapmak için Google reklamlarında bir tür kampanya olan Performans Max (PMAX) kampanyası aracılığıyla Google’ın çevrimiçi araştırmalarına dayanan reklam hizmetlerinin çevrimiçi araştırmalarına dayandığı suçlamalardır.